אך בצלם יתהלך איש
"אך בצלם יתהלך איש" (תהלים לט ז), נראה הפירוש, שנברא בצלם אלקים, אינו ענין אלא להשתלם במעשים טובים, להקרא איש אלקים, ויפה כוחו לבא לבחינה זו על ידי שנברא בסוד (בראשית ב ג) "אשר ברא אלקים לעשות". ודו"ק והבן.
"אך בצלם יתהלך איש" (תהלים לט ז), נראה הפירוש, שנברא בצלם אלקים, אינו ענין אלא להשתלם במעשים טובים, להקרא איש אלקים, ויפה כוחו לבא לבחינה זו על ידי שנברא בסוד (בראשית ב ג) "אשר ברא אלקים לעשות". ודו"ק והבן.