Усугубляющийся глобальный кризис требует своего разрешения. Многие ученые и философы мира изучают и исследуют это явление, но пока мы не можем сказать, что понимаем его причину, а тем более, каковы должны быть наши действия по его предотвращению...
במאמרים הקודמים הגענו למסקנה שכל התהליך שהאנושות עוברת, הוא תהליך התפתחות הרשימות בחמש דרגות עביותן. ההתפתחות באנושות החלה מהזמן, מהנשמה שנקראת "אדם הראשון". היא החלה מבן אדם שנקרא "אדם"...
לכאורה אין קשר לבורא, אבל למעשה הקשר נעשה בצורה סמויה, כי מדובר בלֶקַשֶר את כל האנושות לשלם אחד. בצורה לא כל כך בולטת, מֶדַבְּרים על כך, שלא מספיק שהאנושות תתקשר יחד, כך שכולם יהיו כאגודה אחת, קומונה, קולחוז, קיבוץ וכד', אלא הקשר צריך להיות כדי להגיע לתכונת ההשפעה האמיתית. "השפעה אמיתית" הכוונה, השפעה בלתי תלותית בכל אחד ואחד...
במצבנו הנוכחי אנו מתארים את החיים והקיום שלנו בחמשת חושינו, כמי שקיימים בעולם הזה. כך אנו מרגישים את עצמנו ואת האחרים, את הסביבה ואת היקום שלנו. עלינו לעלות מהרגשת הקיום של כל מה שנראה לנו בחמישה חושים להרגשת קיום בכלי אחר הנקרא "מסך ואור חוזר". כלי זה נמצא מעל ההגבלות של חמשת החושים, מעל "זמן, תנועה, ומקום", מעל הייסורים והריקנות שאנו מגלים בכלי של חמשת החושים שאי אפשר למלאו לעולם. הכלי של חמשת החושים תמיד כלֶה, נפסד ונגמר. לכן יש חיים ומוות והמצב הריקני ביניהם.
ב"ספר הזוהר" שנכתב לפני כ 2,000 שנה, כתוב שלקראת סוף המאה ה 20, האנושות תגיע לאגואיזם המירבי שלה, ובה בעת לריקנות המקסימאלית שלה. הספר כותב גם שבאותה עת האנושות תזדקק לשיטת ההישרדות, שיטת המילוי. ואז, אומר "ספר הזוהר", יבוא זמן חשיפת חוכמת הקבלה בפני האנושות כולה, כשיטה להידמות עם הטבע.